Paczkomaty InPost najlepszym produktem dla e-commerce!
2013Paczkomaty InPost – druga największa sieć samoobsługowych urządzeń do nadawania i odbierania przesyłek na świecie – na stałe zagościła w świadomości internetowych konsumentów. E-klienci już po raz drugi przyznali palmę pierwszeństwa Paczkomatom w konkursie ‘Ekomersy’ w kategorii ‘Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu’.
Wynik 39% głosów przyznanych przez internautów i jury pozwolił Paczkomatom InPost pokonać konkurencję w ‘Ekomersach’ i pozostawić w tyle zdobywcę drugiego miejsca – platformę wysyłkową Sendit, której przypadło 22% wskazań. Klienci dokonujący zakupów przez Internet na trzecim miejscu uplasowali Furgonetkę.pl, oddając na nią 14% głosów. Ostatnie pozycje zostały przyznane Siódemce, jednej z wiodących firm kurierskich oraz firmie Arvato.
„Kiedy rok temu odbieraliśmy po raz pierwszy nagrodę Ekomersy, zrozumieliśmy jak wielkim zaufaniem Paczkomaty InPost zostały obdarzone przez naszych głównych odbiorców – internautów. Każde takie uznanie jest dla nas motywacją do uruchomienia kolejnych nowatorskich pomysłów. Dynamiczne zmiany wprowadzane przez naszą firmę na rynku przesyłek pocztowych oraz w sektorze e-commerce mają zawsze jeden cel, jakim od początku naszej działalności jest zwiększanie zadowolenia i komfortu klientów” – komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.
Nagroda Ekomersy dla najlepszego produktu/usługi wspierającej logistykę e-sklepu trafia do firm, które posiadają w swojej ofercie innowacyjne technologie służące branży e-commerce, a tym samym przyczyniają się do podnoszenia atrakcyjności zarówno pojedynczych sklepów internetowych, jak i całego rynku e-handlu. Paczkomaty InPost drugi raz z rzędu zwyciężyły w konkursie Ekomersów, organizowanym przez Fundację Polak 2.0. W zeszłorocznym plebiscycie przyćmiły rywali w kategorii: ‘Najlepszy operator branży e-commerce’, uzyskując 54% poparcie głosujących.
Właściciel Paczkomatów – spółka InPost – to największy niezależny operator pocztowy w Polsce i prekursor zmian na rynku przesyłek pocztowych. W ostatnim czasie Paczkomaty InPost wprowadziły do swojej oferty m.in.: serwis szybkiezwroty.pl – narzędzie optymalizujące proces reklamacji, rewolucyjną na polskim rynku gwarancję dostawy wszystkich paczek zaledwie dzień po nadaniu, a także opcję przedłużenia terminu odbioru paczki o 24 albo nawet 48 godzin. Aktualnie na całym świecie funkcjonuje – w ramach różnych modeli biznesowych – 2400 automatycznych terminali na 14 międzynarodowych rynkach. Na krajowym rynku dostępnych jest obecnie 750 Paczkomatów InPost. Do końca bieżącego roku sieć powiększy się o kolejne 350 maszyn.
Tagi: ecommerce, InPost, paczkomaty