CRM – Rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
2013CRM – Rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
W dniu 19 września 2013 roku we Wrocławiu będzie miała miejsce konferencja dotycząca nowoczesnych systemów CRM. Stają się one jednym z ważniejszych elementów działalności nowoczesnych przedsiębiorstw.
Celem wydarzenia jest przybliżenie filozofii użytkowania systemów do zarządzania relacjami z klientami oraz przedstawienie ich możliwości i funkcjonalności.
Chcesz wiedzieć, jak zoptymalizować koszty oraz ryzyko związane z obsługą klienta?
Chcesz uzyskać równowagę między inwestycjami swej organizacji a satysfakcją klientów?
zapraszamy na naszą konferencję!
Fundatorem nagrody, która zostanie rozlosowana po zakończeniu konferencji jest Srebrny Partner, firma SaaS Solutions Sp. z o.o.:
Teblet ASUS VivoTab Smart ME400CL Z2760/2GB/64/Win8 LTE
Firmy które potwierdziły swoje uczestnictwo:
Saas Solutions, Alan Systems, K2 Consulting, Touk
Podczas konferencji prelekcje wygłoszą m.in.:
• Dr inż. Elżbieta Milewska, Politechnika Śląska w Gliwicach, Wsparcie działalności przedsiębiorstw produkcyjnych poprzez funkcjonalność systemów klasy CRM – integracja ERP, MES, CMS i APS
• Wiesław Bełz, Śląskie Towarzystwo Marketingowe, CRM w dwadzieścia lat od powstania standardu. Podsumowanie i ocena perspektyw
• Jacek Mamot, K2 Consulting, Połowa wdrożeń CRM kończy się niepowodzeniem (mimo, że wiadomo jak temu zapobiec)
• Tomasz Braja, Prezes SaaS Solutions Sp. z o.o., Microsoft Dynamics CRM – Twoje centrum wiedzy o Kliencie
• Marek Nowak, Grzegorz Rippel, ILLUSTRO Szkolenie Doradztwo
• Michał Sadowski, Prezes Zarządu, Brand24, Przyszłość monitoringu Social Media – wpływ na sprzedaż i obsługę klienta
• dr inż. Robert Barski, Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości, Uniwersytet Zielonogórski, CRM w realiach działów handlowych -perspektywa zarządzającego i handlowca. Doświadczenia i refleksje z praktyki szkoleniowo-doradczej.
Zagadnienia tematyczne:
• Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
• Wdrożenie i integracja systemu CRM
• CRM w modelu cloud computing
• Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
• Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
• Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
• Aplikacje sprzedażowe
• Skuteczna komunikacja
• Analiza danych klienta
• CRM a zarządzanie wiedzą
Konferencja jest bezpłatna dla:
• Przedstawicieli Zarządu
• Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK
• Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie
• Osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie
*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT
Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.
Osoba do kontaktu:
Marta Pachulska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel.: +48 725 786 006
e-mail: marta.pachulska [at] multitrain.pl
Tagi: CRM, konferencja