CRM – Rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

2013

CRM – Rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

 

             W dniu 19 września 2013 roku we Wrocławiu będzie miała miejsce konferencja dotycząca nowoczesnych systemów CRM. Stają się one jednym z ważniejszych elementów działalności nowoczesnych przedsiębiorstw.

Celem wydarzenia jest przybliżenie filozofii użytkowania systemów do zarządzania relacjami z klientami oraz przedstawienie ich możliwości i funkcjonalności.

Chcesz wiedzieć, jak zoptymalizować koszty oraz ryzyko związane z obsługą klienta?

Chcesz uzyskać równowagę między inwestycjami swej organizacji a satysfakcją klientów?

zapraszamy na naszą konferencję!

Szczegóły

 

Fundatorem nagrody, która zostanie rozlosowana po zakończeniu konferencji jest Srebrny Partner, firma SaaS Solutions Sp. z o.o.:

Teblet ASUS VivoTab Smart ME400CL Z2760/2GB/64/Win8 LTE

Firmy które potwierdziły swoje uczestnictwo:
Saas Solutions, Alan Systems, K2 Consulting, Touk

 

Podczas konferencji prelekcje wygłoszą m.in.: 

Dr inż. Elżbieta Milewska, Politechnika Śląska w Gliwicach, Wsparcie działalności przedsiębiorstw produkcyjnych poprzez funkcjonalność systemów klasy CRM – integracja ERP, MES, CMS i APS 

Wiesław Bełz, Śląskie Towarzystwo Marketingowe, CRM w dwadzieścia lat od powstania standardu. Podsumowanie i ocena perspektyw

Jacek Mamot, K2 Consulting, Połowa wdrożeń CRM kończy się niepowodzeniem (mimo, że wiadomo jak temu zapobiec)

Tomasz Braja, Prezes SaaS Solutions Sp. z o.o., Microsoft Dynamics CRM – Twoje centrum wiedzy o Kliencie

Marek Nowak, Grzegorz Rippel, ILLUSTRO Szkolenie Doradztwo

Michał Sadowski, Prezes Zarządu, Brand24, Przyszłość monitoringu Social Media – wpływ na sprzedaż i obsługę klienta

dr inż. Robert Barski, Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości, Uniwersytet Zielonogórski, CRM w realiach działów handlowych  -perspektywa zarządzającego i handlowca.  Doświadczenia i refleksje z praktyki szkoleniowo-doradczej.  

 

Zagadnienia tematyczne:

• Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM

• Wdrożenie i integracja systemu CRM

• CRM w modelu cloud computing

• Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie

• Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)

• Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM

• Aplikacje sprzedażowe

• Skuteczna komunikacja

• Analiza danych klienta

• CRM a zarządzanie wiedzą

 

 

 

Konferencja jest bezpłatna dla:

• Przedstawicieli Zarządu

• Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK

• Osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie

• Osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie

*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.

Rejestracja

Osoba do kontaktu:

Marta Pachulska

Asystentka ds. organizacji konferencji

tel.: +48 725 786 006

e-mail: marta.pachulska [at] multitrain.pl

Tagi: ,

Komentarze są niedostępne.