Paczkomaty InPost po raz kolejny bezkonkurencyjne w branży e-commerce!
2012
InPost ‘Operatorem Logistycznym Roku’ w konkursie ‘Ekomersy’
Paczkomaty InPost zyskują coraz większe uznanie e-klientów. Tym razem rewolucyjne urządzenia do całodobowego nadawania i odbierania przesyłek zostały okrzyknięte przez internautów najlepszym rozwiązaniem logistycznym dla e-handlu.
Paczkomaty InPost zdobyły 54% głosów w konkursie ‘Ekomersy’ i uzyskały miażdżącą przewagę nad DPD, jedną z wiodących firm kurierskich w Europie, której użytkownicy sieci przyznali 17% głosów. Daleko w tyle pozostali: KurJerzy.pl, na których głosowało 11% internautów oraz Statkiem.pl i Arvato z zaledwie 9% wskazań. Tym samym Paczkomaty InPost wyszły na zdecydowane prowadzenie i zdobyły zwycięski tytuł w kategorii ‘Operator Logistyczny Roku’ w ramach konkursu organizowanego przez Fundację Polak 2.0.
Nagroda ‘Operator logistyczny roku’ przyznawana jest firmom oferującym dostarczanie przesyłek na zlecenie sklepów internetowych, a także oferujących usługi logistyczne i operacyjne takie, jak m.in. przygotowanie przesyłek, obsługę zwrotów i magazynowanie produktów.
Dynamicznie zmieniające się warunki sprzedaży internetowej powodują, że Poczta Polska i tradycyjne firmy kurierskie z dnia na dzień tracą swoje wpływy w sektorze e-commerce na rzecz nowoczesnej opcji dostawy, jaką zapewniają Paczkomaty InPost. Przewagami decydującymi o wyborze dostawcy stały się: cena oraz – jeszcze bardziej ‘cenny’ – czas i termin dostarczenia towaru.
„Nie byłoby e-commerce bez e-klientów. To im podporządkowany jest wirtualny świat zakupów i jeden z kluczowych elementów realizacji zamówienia, czyli dostawa towaru. To internauci – beneficjenci i jednocześnie decydenci zakupowej e-rewolucji – dyktują warunki sektorowi e-commerce, wycenianemu aktualnie na około 24-25 mld zł. Dlatego tak ważne jest to, by spełniać ich potrzeby i oczekiwania. Tym bardziej cieszy nas fakt, że to właśnie zdecydowaną większością głosów oddanych przez internautów zdobyliśmy przewagę nad tradycyjnymi firmami kurierskimi” – podkreśla Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.
Paczkomaty InPost to najwygodniejszy sposób odbierania zamówień z Internetu. Ich systemową przewagą jest możliwość otrzymania e-zakupów już dzień po nadaniu, w zaledwie 17 sekund, 24 godziny na dobę, bez kolejek i „po drodze”. Co ważniejsze – aż 74% klientów, korzystających dotychczas z usług kurierskich, zdecydowanie woli opcję dostawy do Paczkomatów i uznaje to rozwiązanie za atrakcyjniejsze od kuriera. Dlatego usługę tę oferuje już 3000 e-sklepów. Z Paczkomatów korzysta także 10 tys. aktywnych e-sprzedawców i ponad 420 tys. indywidualnych użytkowników.
Tylko do końca 2012 roku Grupa Integer.pl rozlokuje 1000 nowych Paczkomatów, z czego około 300 na terenie Polski, 375 w Wielkiej Brytanii, 200 w Rosji, 50 na Ukrainie oraz ponad 100 w Czechach i na Słowacji. W 2013 roku spółka uruchomi 3 tys. nowych Paczkomatów w Wielkiej Brytanii, dwóch krajach skandynawskich, Chorwacji, Słowenii i Belgii. W 2014 i 2015 roku na rynki europejskie trafi po 2,5 tys. Paczkomatów, a w 2016 kolejnych 3 tys. maszyn. W rezerwie będą również 4 tys. urządzeń, które rozlokowane zostaną w różnych krajach, w miarę rynkowego zapotrzebowania.
Więcej informacji dostępnych jest na: www.paczkomaty.pl, www.easypack24.eu, www.inpost.pl, www.integer.pl, a także na blogu: http://blog.inpost.pl/ i profilu Paczkomatów na Facebooku.
Tagi: e-commerce, InPost