Paczkomaty InPost z nominacją do ‘Ekomersów 2013’!
2013Paczkomaty InPost – druga największa sieć samoobsługowych urządzeń do nadawania i odbierania przesyłek na świecie – znalazły się już po raz drugi w gronie firm nominowanych do Ekomersów 2013. Tym razem rewolucyjna usługa Paczkomaty InPost, która podbija kolejne międzynarodowe rynki, zawalczy o nagrodę w kategorii ‘Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu’.
Ideą konkursu Ekomersy, organizowanego już po raz drugi przez Fundację Polak 2.0, jest wyłonienie tych marek, które ciągle udoskonalają swoje produkty – i wsłuchując się w głosy konsumentów – przyczyniają się do rozwoju rynku e-commerce. Laureatów ‘Ekomersów 2013’ wybierają internauci (50%), którzy na co dzień korzystają z tego typu rozwiązań oraz rada jurorska (50%), w skład której wchodzi m.in.: Sylwia Czubkowska z Dziennika Gazety Prawnej, Paweł Wojciechowski z Weltbild.pl czy Dorota Bachman z Empik.com. Głosowanie w konkursie Ekomersy 2013 potrwa do 14 września 2013. Swój głos w poszczególnych kategoriach można oddać na stronie: www.ekomersy.pl. Ogłoszenie zwycięzców Ekomersów 2013 nastąpi podczas Targów eHandlu, 23 września 2013.
„Ubiegłoroczne zwycięstwo w Ekomersach zmotywowało nas do dalszej, ciężkiej pracy. W Paczkomatach InPost na bieżąco wprowadzamy szereg innowacyjnych rozwiązań – m.in. doskonałe narzędzie optymalizujące proces reklamacji, czyli szybkiezwroty.pl, rewolucyjną na polskim rynku gwarancję dostawy wszystkich paczek zaledwie dzień po nadaniu czy też opcję przedłużenia terminu odbioru paczki o 24 albo nawet 48 godzin. Wszystkie te rozwiązania są wdrażane z myślą o naszych Klientach. Staramy się ciągle podwyższać poziom naszych usług i być innowatorem na rynku pocztowo-kurierskim. Mamy nadzieję, że nasze starania spotkają się z uznaniem internautów oraz jurorów i zaowocują kolejnym Ekomersem! Zachęcamy wszystkich do głosowania na Paczkomaty InPost” – powiedział Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomaty InPost.
W 2012 roku Paczkomaty InPost zostały niekwestionowanym zwycięzcą konkursu Ekomersy, w kategorii: ‘Najlepszy operator branży e-commerce’. Paczkomaty InPost zdobyły aż 54% głosów i uzyskały miażdżącą przewagę nad DPD, jedną z wiodących firm kurierskich w Europie, której użytkownicy sieci przyznali 17% głosów. Daleko w tyle pozostali: KurJerzy.pl, na których głosowało 11% internautów oraz Statkiem.pl i Arvato z zaledwie 9% wskazań.
Paczkomaty InPost to najwygodniejszy sposób odbierania zamówień z Internetu. Ich systemową przewagą jest możliwość otrzymania e-zakupów już dzień po nadaniu, w zaledwie 17 sekund, 24 godziny na dobę, bez kolejek i „po drodze”. Skłonność do rekomendacji w przypadku Paczkomatów InPost wynosi 97% – to najwyższy wskaźnik nie tylko w branży pocztowej, ale globalnie. Dla przykładu usługa uważana za wzór, czyli Amazon, ma skłonność rekomendacji na poziomie 84%. Co ważniejsze – aż 74% klientów, korzystających dotychczas z usług kurierskich, zdecydowanie woli Paczkomaty niż kuriera. Dlatego usługę tę oferuje już 3000 e-sklepów. Z Paczkomatów korzysta także 10 tys. aktywnych e-sprzedawców i ponad 1 mln indywidualnych użytkowników.
Więcej informacji dostępnych jest na: www.paczkomaty.pl, www.easypack24.eu, www.inpost.pl, www.integer.pl, a także na blogu: http://blog.inpost.pl/ i profilu Paczkomatów na Facebooku.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost to jedyne dostępne na polskim rynku innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia szybkie oraz wygodne nadawanie i odbieranie paczek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, bez kolejek i w dogodnej lokalizacji. Paczkomaty InPost gwarantują oszczędność czasu i terminowość oraz znacząco obniżają koszty przesyłki. W Polsce działa obecnie 750 Paczkomatów InPost w 200 miejscowościach. Z Paczkomatów InPost skorzystało już ponad 1 mln Polaków!
Aktualnie na całym świecie funkcjonuje – w różnych modelach biznesowych – około 2.400 Paczkomatów, a tylko w 2013 roku zostanie rozlokowanych kolejnych 2.000 maszyn. Paczkomaty InPost dostępne są już na 14 międzynarodowych rynkach, w tym: w Wielkiej Brytanii, Estonii, Rosji, na Cyprze, w Arabii Saudyjskiej, Chile i Australii, Irlandii, Litwie, Łotwie, Słowacji, Ukrainie, Polsce i Czechach.
Grupa Integer.pl – do której należą rewolucyjne Paczkomaty InPost – planuje uruchomienie do końca 2016 roku – wraz z zagranicznymi partnerami oraz w ramach spółki joint-venture easyPack, powołanej wspólnie z PineBridge Investments, globalnym funduszem private equity – 16 tys. Paczkomatów InPost w niemal wszystkich krajach europejskich. Obecnie Grupa Integer.pl prowadzi równoległe działania w 15 krajach europejskich:
- · W 2013 roku uruchomionych zostanie 2 tys. nowych Paczkomatów, w tym m.in. w: Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Austrii, na Węgrzech, w Turcji, Norwegii i Szwecji. Jeszcze w tym roku Grupa chce także pozyskać około 6000 nowych lokalizacji na kolejne maszyny.
- · W dalszych europejskich planach rozwoju są Finlandia, Dania, a także Holandia i Szwajcaria, Rumunia, Bułgaria.
- · W 2014 i 2015 roku na rynki europejskie trafi po 2,5 tys. Paczkomatów.
- · W 2016 na europejskich rynkach rozlokowanych zostanie kolejne 3 tys. maszyn.
W ciągu najbliższych 4-5 lat Paczkomaty InPost pojawią się też w obu Amerykach oraz w Azji. Całość inwestycji docelowo może sięgnąć nawet 1 mld euro. W USA Grupa Integer.pl planuje uruchomić 10.000 Paczkomatów do końca 2016 roku, zaś w Azji w pierwszej kolejności Paczkomaty wejdą do Chin – do Pekinu i Szanghaju. W miastach tych koncentruje się około 40% całego chińskiego handlu internetowego.
Cechy charakteryzujące Paczkomaty InPost:
- · Blisko – Paczkomaty masz zawsze po drodze – z pracy, zakupów czy uczelni
- · Wygodnie – nigdy nie czekasz w kolejce, ani na kuriera
- · Szybko – gwarancja dostawy następnego dnia po nadaniu
- · Korzystnie – dostawa przez Paczkomaty jest jedną z najtańszych na rynku
- · Bezpiecznie – możesz zawsze śledzić drogę swojej paczki
- · Non stop – zawsze do Twojej dyspozycji: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Opcję „dostawy do Paczkomatów InPost” oferują m.in. Merlin.pl, MediaMarkt, Saturn, Agito, Almi Decor, Gandalf.com.pl, Allegro oraz jedna z największych, międzynarodowych firm kosmetycznych, prowadzących sprzedaż bezpośrednią. Aktualnie z usługi korzysta także kilkuset aktywnych e-sprzedawców.
Rewolucyjne Paczkomaty InPost są laureatem prestiżowych nagród, m.in.:
- W 2012 roku tytuł najlepszego rozwiązania logistycznego dla e-handlu w ramach konkursu „Ekomersy”, zorganizowanego przez Fundację Polak 2.0.
- W 2012 roku główna nagroda ‘Dobry Wzór 2012’ w kategorii „Strefa usług”, w konkursie organizowanym przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego.
- W 2011 roku wyróżnienie w międzynarodowym konkursie World Mail Awards kategorii: Innowacje.
- W 2011 roku nagroda Prezesa Krajowej Izby Gospodarczej (KIG) za innowacyjność.
Tagi: InPost, paczkomaty